création de sites web trois dimensions
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت سه بعدی تمایل قابل فهم تری را برای افزودن عمق بصری و چشم انداز به وب سایت ها ارایه می دهد. ما در یک فضای دو بعدی زندگی می کنیم و چه چیزی بهتر و منحصر به فردتر از لمس بُعد سوم؟ این روند در صنعت فیلمسازی نیز برجسته است، چرا که بسیاری از فیلم ها در حال حاضر با تکنولوژی ۳D تولید می شوند.

آیا فضای سه بعدی موثر است یا نه؟ جواب این پرسش اغلب بستگی به زمینه فعالیت و هدف سایت دارد.

همانگونه که افزودن عناصر طراحی و بکارگیری آنها باید با دلیل و بصورت هدفمند باشد بکارگیری روش تری دی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

طراحی سایت سه بعدی حرفه ایسازندگان و طراحان سایت گاهی برای زیباتر جلوه دادن سایت از جلوه های ویژه تری دی و افکت های سه بعدی و گرافیکی و کاراکترهای کارتونی بهره می گیرند. طراحی وب سایت سه بعدی نوعی طراحی سایت است که در آن با استفاده از المان های سه بعدی ، سایت هایی با خاصیت کاراکتر محور و شی گرا ایجاد می گردد؛ این نوع طراحی خلاقانه سایت منجر به خلق سایت هایی با ظاهری بسیار زیبا می شود و نظر کاربر را به خود معطوف می کند. البته لازم به ذکر است که این سایت ها دارای گرافیک بالایی هستند در نتیجه سرعت بارگذاری آنها در مقایسه با طراحی سایت حرفه ای در حالت معمول بیشتر است.

چرا طراحی وب سایت سه بعدی ؟

ایجاد یک کاراکتر سه بعدی می تواند وب سایت شما را متحول سازد. در برخی از وب ستایت های اذایه دهنده خدمات یا فروش محصول، خلق کاراکتر واقعی یا کارتونی در طراحی سایت بعنوان نقش بازاریاب زنده را بازی می کند و با شیوه ای هدفمند و متحرک، کاربران را با خدمات و محصولات آشنا می کند. این تکنولوژی می تواند راهکاری جذاب و نوین برای دیجیتال مارکتینگ، خدمات مشتریان، آموزش از راه دور، پرزنت آنلاین ،  سایت های خبری و معرفی سازمان و کالا باشد.

طراحی سایت سه بعدی به منظور جذابیت بیشتر و حرفه ای تر نمودن انجام می گیرد. آمیزه انیمیشن، تصاویر تری دی، پویانمایی، نورپردازی و گرادیانت رنگهای مختلف علاوه بر زیبایی هرچه بیشتر طراحی سایت ، موجب درک بهتر و واضح تر محتوا و مفاهیم سایت می گردند. طراحی سایت سه بعدی بواسط استفاده از نرم افزارهای ۳D و مدل سازی کامپیوتری امکانپذیر است.

مزایای طراحی سایت سه بعدی

همانگونه که ذکر گردید طراحی سایت سه بعدی علاوه بر زیباتر نمودن ظاهر سایت و جذب نمودن نظر و توجه خاص کاربران به طراحی سایت شما زمینه درک واضح و روشنی از محتوا را فراهم می نماید. وجود تصاویر سه بعدی در مقابل تصاویر معمولی نمای حرفه ای تری را از طراحی سایت شما به تصویر می کشد. بطور مثال در طراحی سایت ساختمانی، یا طراحی سایت معماری ، تکنیک های ایجاد تصاویر سه بعدی موجب فراهم نمودن ذهنیتی واضح از نماهای بیرونی و داخلی ساختمان و دکوراسیون آنها می گردد. نمایش نماهای مختلف و ظرایف معماری ساختمان و امکانات موجود بواسط بهره گیری از طراحی سایت سه بعدی به سهولت میسر است.

وب سایت خلاقانه سه بعدیطراحی سه بعدی برای ایجاد کاراکترها نیز بکار گرفته می شود. ساخت کاراکترها و خلق شخصیت های سه بعدی توسط مدل سازی سه بعدی کامپیوتری در برخی شرکت ها و صنایع ضروری می باشد و درج این کاراکترها در طراحی سایت سه بعدی بخشی از پروسه کاری محسوب می گردد.

پیام آوا و طراحی وبسایت های سه بعدی

طراحی سه بعدی سایت لوازم خانگی ، طراحی سه بعدی سایت ساختمان، طراحی سه بعدی پروژه های عمرانی ، طراحی سه بعدی شبیه سازی محصولات صنعتی طراحی سه بعدی وب سایت دکوراسیون ، طراحی سه بعدی سایت معماری ، طراحی سه بعدی وب  سایت هنری و صدها مورد دیگر از توانمندی های پیام آوا در ساخت اینگونه سایت ها می باشد که با توجه به نیاز و ضرورت بکار گیری این تکنولوژی پیام آوا قادر به پیاده سازی آنها می باشد تا با استفاده از این روش، زیبایی بیشتری را برای وبگاه شما فراهم آورده و قدرت بازاریابی اینترنتی شما را افزایش داده و موجبات فروش بیشتر محصولات را فراهم آورد.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.





:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: